Vi følger vores produkter til dørs

Hos Wolturnus plejer vi at sige, at vi producerer kørestole, men det vi i virkeligheden sælger, er den gode oplevelse i og med vores hjælpemidler.

Når vi sender en regning, indeholder den alle de ydelser, der er nødvendige for at få et godt og veltilpasset hjælpemiddel. Vi sender altid kun én regning med gennemskuelige priser. Den indeholder både hjælpemidlet, tilbehør samt besøg af en salgskonsulent ved både opmåling til hjælpemidlet, og når det færdige produkt skal leveres til kunden. Det er nemlig meget vigtigt, at hjælpemidlet tilpasses korrekt og siddestillingen sikres.

Hos Wolturnus sætter vi en ære i at følge vores kørestole og hjælpemidler helt til dørs.  Kyndig vejledning og god service er vigtige led i processen. Vi sælger nemlig ikke bare hjælpemidler, der leveres i en papkasse, men derimod ekspertise og en god oplevelse.

Skulle der opstå problemer med et produkt, kan vi desuden reparere og levere reservedele – både til de kørestole og hjælpemidler vi selv forhandler, men også til mange andre produkter på markedet.

Det mener vi er god service.