På lättläst svenska: Wolturnus är utställare på Göteborg Open
Vill du skriva ut denna information i stället? Klicka här: Wolturnus Göteborg Open Lättläst svenska
Wolturnus har utställning
på Göteborg Open.
Utställningen är vid sekretariatet
i Serneke Arena.
Wolturnus är ett företag
som bygger rullstolar
och sport-hjälpmedel.
Du kan prata med oss
och ställa frågor
om utställningen.
Du får prova allt
i utställningen.
Bilderna visar
saker vi kommer att ha
i uställningen.
Vi som är med heter
Torbjörn, Sandra och Christian.
Det är första gången
vi är med
på Göteborg Open.
Vi tycker att
det ska bli jätteroligt!
Vill du ha fördjupad information?




